+48 81 440 80 63
Przesyłka GRATIS przy zamówieniu powyżej 150 zł
14 dni na zwrot

FAQ

WYSYŁKA

W jaki sposób otrzymam zamówiony towar?
Wszystkie paczki nadajemy za pośrednictwem dwóch firm kurierskich
  • DHL – Niemcy
  • GLS – Wszystkie inne kraje Unii Europejskiej.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie nasze paczki wysyłamy do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia w e-sklepie. Paczki doręczane są w przeciągu 48 godzin od momentu otrzymania przez państwa wiadomości email z numerem listu przewozowego.
Co stanie się z przesyłka gdy kurier nie zastanie mnie w domu.
W takiej sytuacji kurierzy najczęściej dzwonią do klientów z informacją , że są pod domem, lecz nie zastali nikogo, aby zostawić paczkę. Kurierzy są elastyczni, więc spokojnie można się z nimi dogadać odnośnie dogodnego terminu doręczenia paczki. Istnieje także możliwość odebrania przesyłki w Percel Shop.
Ile wynosi koszt wysyłki ?
Wszystkie koszty dostawy dostępne są TUTAJ.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości, prowadzimy sprzedaż tylko i wyłącznie przez sklep internetowy.
Co jeśli kurier doręczy do nas uszkodzoną paczkę?
Wszystkie nasze paczki wysyłamy w specjalnym podwójnym kartonie, oklejamy je specjalną taśmą firmową, jeżeli zauważycie Państwo jakiekolwiek ślady ingerencji, zerwaną taśmę bądź dziurę w pudełku, prosimy nie odbierać paczki i poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Drugą paczkę wyślemy jak najszybciej się tylko da.
Czy dostanę informacje odnośnie statusu mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia dostaniecie Państwo e-mail z tym co dzieje się w danym momencie z przesyłką. Po przekazaniu paczki przez nas kurierowi otrzymacie Państwo wiadomość e-mail potwierdzającą wysłanie paczki wraz z numerem listu przewozowego, dzięki któremu będzie można śledzić swoją przesyłkę.
Co otrzymam wraz z przesyłką?
Do każdej paczki dołączamy :
  • Instrukcję zwrotów oraz wymian
  • fakturę VAT

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Oferujemy klika opcji płatności, klient wybiera najbardziej dla niego dogodny sposób:
  • KARTA KREDYTOWA
Płatności kartą kredytowa obsługuje Paypal oraz Przelewy24.pl, po wybraniu tej opcji zostaniesz przekierowany do strony, gdzie będziemy prosić o podanie Twoich danych karty kredytowej. Pamiętaj, wszelkie strony na które Cię przekierujemy są szyfrowane i całkowicie bezpieczne. Po podaniu danych karty Twój bank otrzyma zlecenie zapłaty na nasze konto bankowe. Po pozytywnym wykonaniu czynności otrzymasz potwierdzenie wykonanego przelewu.
  • PAYPAL
Dzięki wyborze tej płatności macie Państwo pewność swojej transakcji. Pieniądze są natychmiast na naszym koncie Paypal. Państwo otrzymujecie ochronę kupujących, o którą dba firma Paypal.
  • PRZELEW ONLINE
W przypadku wyboru tej płatności obsługę udostępnia oraz patronuje portal przelewy24.pl, po wybraniu ikonki swojego banku zostaniesz przekierowany do strony z logowaniem. Po pozytywnym podaniu loginu oraz hasła automatycznie zostaniecie Państwo przekierowaniu do karty przelewu.
  • ZA POBRANIEM
Przy tej opcji płatności zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki
  • PRZELEW TRADYCYJNY
Powszechny sposób zapłaty dzięki zleceniu przelewu bezpośrednio z twojego banku.
Czy można negocjować cenę?
Informacje na stronach sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Jednak według obowiązującego prawa prezentowane produkty na stronie internetowej są jedynie ich PREZENTACJĄ i stanowią zaproszenie do składania ofert kupna. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny podanej na stronie www.

RALIZACJA ZAMÓWIENIA

Chcę złożyć zamówienie, ale nie chcę zakładać konta – czy to możliwe?
Tak, w sklepie Thebestsneakers, aby złożyć zamówienie nie jest wymagane zakładanie nowego konta.
Na czym polega rejestracja?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza. Do zrealizowania zamówienia potrzebujemy podstawowych danych adresowych. Dzięki rejestracji klient ma dostęp do historii swoich zamówień.
Co zyskuję rejestrując się w sklepie Thebestsneakers?
  • Podgląd swoich wszystkich zamówień
  • Otrzymywanie najświeższych informacji o nowych dostawach
  • Otrzymywanie najświeższych informacji o najlepszych wyprzedażach
  • Dołączasz do Klubu Poszukiwaczy Sneakersów.
Czy jeżeli zamówię dwie sztuki butów, możecie je wysłać razem?
Oczywiście, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt i informację o takim zakupie. Wierzymy, że koledzy obsługujący sklep internetowy „złapią” zamówienia w jedność.
Zamówiłem towar, lecz jednak go już nie chcę, co teraz?
W takiej sytuacji prosimy o krótką wiadomość e-mail z informacją o anulowaniu zakupu. Jeżeli wpłacaliście Państwo pieniądze zostaną one zwrócone w przeciągu 1 dnia roboczego.
Otrzymałem TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny w celu wyjaśnienia sytuacji. Wszystkie tego typu sprawy załatwiane są na nasz koszt. Pragniemy jednak zaznaczyć, że jesteśmy tylko ludźmi i takie błędy mogą się zdarzyć.

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

Czy mogę zwrócić/wymienić zamówiony towar? W jakim czasie?
Wszystkie produkty zamówione w naszym sklepie można zwrócić/wymienić bez podawania przyczyny w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Do przesyłki prosimy dołączyć dokument odstąpienia od umowy, który będzie w paczce do Państwa wysłanej.
W jaki sposób mam zwrócić/wymienić towar?
Paczkę prosimy nadać poprzez zewnętrznego kuriera bądź pocztę Polskę. Proszę pamiętać, że koszt nadania paczki pokrywa kupujący. Paczkę prosimy zaadresować do naszego oddziału we Wrocławiu:

Thebestsneakers
ul. Podwale 62A
50-010 Wrocław
Z dopiskiem : ZWROT/WYMIANA.

Produkt należy zapakować w taki sam sposób, w jaki trafił do Państwa, oryginalny karton zapakowany w szary karton wysyłkowy.
Czy mogę zwrócić produkt, który już używałem?
Nie, nie można zwracać towarów używanych.
Wszystkie produkty wysłane do nas na wymianę oraz zwrot NIE MOGĄ nosić żadnego śladu użytkowania, wszelkie produkty muszą wrócić do nas w takiej samej postaci jak przyjechały do Państwa.
W jakim czasie dostanę zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Pieniądze za odesłany do nas towar przelewamy na konto bankowe, bądź Paypal do 5 dni roboczych.
Czy musze dołączyć coś do zwracanego/wymienianego towaru?
Tak, prosimy o dołączenie formularza odstąpienia od umowy, który wysłaliśmy do Państwa wraz z przesyłką.
Jak mam zareklamować towar?
Prosimy o e-mail z informacją odnośnie reklamacji. Następnie prosimy o pobranie formularza reklamacji oraz doręczenie go do naszej siedziby wraz z produktem na adres

Thebestsneakers
ul. Aleje Racławickie 8
20-037 Lublin
Z dopiskiem REKLAMACJA.
W jakim czasie otrzymam odpowiedź odnośnie reklamacji?
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są przez niezależnego rzeczoznawcę. Na powiadomienie odnośnie decyzji mamy 14 dni roboczych.
Po otrzymaniu od nas opinii rzeczoznawcy to Państwo decydujecie co dalej robimy z reklamacją.
  • wymieniamy towar na nowy
  • naprawiamy towar.

Powyższe podpunkty zależne są od decyzji rzeczoznawcy.
OK

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z naszego sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej dotyczącej cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji .