+48 81 440 80 63
Przesyłka GRATIS przy zamówieniu powyżej 150 zł
14 dni na zwrot

Regulamin

I. INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRZEDAWCY

  • Sklep internetowy działający pod adresem www.thebestsneakers.pl prowadzony jest przez firmę:

  • L&W FUTURE Sp z o.o.
  • Nakło 45/3
  • 37-723 Stubno
  • Polska
  • Nip PL 7952536349

  • Kontakt :
  • +48 81 440 80 63
  • info@thebestsneakers.pl

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Sklep www.thebestsneakers.pl prowadzi sprzedaż obuwia sportowego za pośrednictwem sieci internetowej.
  • Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest akceptacja regulaminu, okienko do zaakceptowania regulaminu pojawi się podczas składania zamówienia.
  • W celu złożenia zamówienia potrzebny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH.
  • Osoby korzystające z oprogramowania niezgodnego ze standardami, mogą napotkać problemy z wyświetlaniem sklepu internetowego www.thebestsneakers.pl
  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę z wyjątkiem przerw technicznych.
  • Ceny produktów widoczne w sklepie internetowym www.thebestsneakers.pl są cenami brutto zawierającymi podatek VAT oraz cenę za przesyłkę produktu do klienta na terenie Niemiec oraz Polski.
  • Promocje nie łączą się.
  • Rabaty nie dotyczą towarów przecenionych.
  • Sprzedający do każdego zakupu dostarcza rachunek lub fakturę, które stanowią jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. W razie potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia wspomnianej faktury VAT.

III. WARUNKI ZAMÓWIENIA

  • Zamówienie w sklepie można składać poprzez dodanie produktu do koszyka, a następnie wypełnienie formularza dostawy.
  • W celu realizacji zamówienia należy podać dane teleadresowe (imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e-mail).
  • Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych danych teleadresowych.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień na stronie sklepu www.thebestsneakers.pl
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do nierealizowania zamówień w przypadku:
    • - nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji zamówienia)
    • - nieotrzymania wpłaty w okresie 5 dni od złożenia zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności “z góry”)
    • - nieodebrania przesyłki

IV. Metody płatności

  • Przelew na konto bankowe
    • L&W FUTURE Sp z o.o.
    • ING BANK ŚLĄSKI :
    • IBAN: PL26 1050 1575 1000 0092 0898 4501
    • BIC: INGBPLPWF
  • Przelew, płatność kartą kredytową poprzez serwis płatności PayPal.
  • Paczka kurierska pobraniowa

V. CZAS I KOSZTY TRANSPORTU

  • Przesyłki na terenie Niemiec:
    • 1 dzień na przygotowanie przesyłki
    • 1-2 dni na doręczenie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL
    • Łączny czas realizacji zamówienia od momentu przyjęcia zamówienia do przekazania firmie kurierskiej wynosi 2-3 dni robocze.
    • Firma kurierska DHL na terenie Niemiec doręcza paczki również w sobotę.
  • Przesyłki na terenie Unii Europejskiej:
    • Czas doręczenia paczek na terenie UE wynosi od 4-8 dni roboczych.
  • Przesyłki poza Unią Europejską:
    • Przesyłki doręczane są również do krajów spoza UE. Czas ich doręczenia będzie odpowiednio dłuższy ze względu na obowiązkową odprawę celną.

VI. KOSZTY WYSYŁKI

  • Przesyłki na terenie Niemiec i Polski:
  • Wszystkie przesyłki na terenie Niemiec oraz Polski są bezpłatne.
  • Zamówiony towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu.
  • W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić, o czym sprzedający zobowiązany jest poinformować klienta – wówczas klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

VII. REKLAMACJE

  • Reklamacje rozpatrywane są według obowiązującego prawa na terenie Polski.
  • Reklamację można składać do 24 miesięcy od daty wystawienia rachunku.
  • Reklamacje nie dotyczą zakupów hurtowych.
  • Sklep www.thebestsneakers.pl ma 14 dni roboczych na odpowiedź w sprawie reklamacji oraz następne 14 dni roboczych na przeprowadzenie ewentualnej naprawy obuwia.
  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (oryginalne opakowanie produktu powinno być zapakowane w papier lub karton, a następnie oklejone taśmą).
  • Reklamację proszę podesłać z wypełnionym formularzem reklamacji

VII. ZWROTY

  • Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towarów w okresie nie przekraczającym 14 dni od daty widniejącej na fakturze.
  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (oryginalne opakowanie produktu powinno być zapakowane w papier lub karton, a następnie oklejone taśmą).
  • Sprzedający zobowiązuje się zwrócić kupującemu pieniądze w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
  • Przed wysłaniem zwrotu prosimy o wydrukowanie formularza zwrotów

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Administratorem danych osobowych w myśl ustawy o ochronie danych osobowych jest Firma o nazwie Lukasz Majgier.
  • Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażenie zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  • Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia oddzielnej zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.thebestsneakers.pl
  • Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w taki sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu.
  • O zmianach regulaminu i ich zakresie Klienci będę powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane na co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin (http://thebestsneakers.pl/regulamin.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przy składaniu zamówienia, chyba że jego postanowienia były dla Klienta mniej korzystne od aktualnego.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.
OK

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z naszego sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej dotyczącej cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji .